Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig.

har slut på ideér, noll inspiration. tar mig ingenstans. den här dagen kommer gå så segt
som det bara kan gå. men vi får en hyffsad sovmorgon & det gör mig glader choklader.
såhär hade jag tänkt se ut idag, också. då vet ni (hrmp)
 
ikväll måste jag packa inför påskhelgen, en väldigt simpel packning som till största delen
inkluderar mjukiskläder, skoterunderställ, underkläder, mobilladdaren & kameran. när
man byter boende sådär varje vecka så blir man en rackare på det där med packning,.
efter det så ska jag övningsköra en sväng med pappa & kanske bege mig till gymmet.

åh. jag bara längtar tills vi äntligen kommit till stugan, som en tok! kommer bli underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0