Delad glädje är dubbel glädje.

åh. gudomliga fredag. har sovit tills nu och en rostad macka väntar på mig 
i köket. en morgon jag verkligen tar vara på i och med att vi fick lov igår. 
& de fruktade proven är gjorda och det får bära eller brista, helt enkelt. 

ikväll blir en lugn kväll, so far planned. christoffer kommer senare & vi har
lovat att ta med lillebror ut på restaurang medans pappa är i mora och tävlar
& kicki har tjejmiddag. 
pappas tävling är säkert något jag utelämnat. nåväl, han ska tävla i skidor
med företag och har tränat som ett djur inför detta. mest skrattretande är
att han väntade med både träning & att sluta röka en månad innan tävlingen.
håller verkligen tummarna för min gamla pappa som faktiskt varit duktig på
att åka under sina yngre år. kanske sitter det fortfarande i.
på ett tag ska jag bege mig ner på marknaden & köpa mat med tjejerna.
älskade thaimat. älskade marknad. älskade helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0