Altanhäng & vindrickande under sena sommarkvällar.

en annorlunda känsla när lillebror passerar nummer tolv idag. han har vuxit ikapp mig
& puberteten har rätt snabbt nästlat in sig hos honom. alltså- vars tar tiden vägen?
nåväl, han måste ju bli stor någon gång. fint med kalas ikväll, i varje fall!
 
& hejdu, fina måndag! 
idag har vi inga lektioner, jag myser med max & äter frukost & ser på the big bang theory.
en charm med att ha hund; blir inte ofta man kan ta sig sovmorgon. beror ofta på hur generös
vovven vill vara. kanske beror på hur man vill definiera ordet charm också, men för min del
har jag bara ruggigt tur att jag är morgonpigg.

två vanliga skoldagar kvar borträknat vårddagen på onsdag, sedan sommarlov.
eller- jobbarlov kanske man ska kalla det istället? ännu en sommar i hemtjänsten väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0