Vill du ha en idiot, lägg din hand i min.

 
jag lyssnar på håkan & jäser ner mig i datorstolen. ska bege mig ut på ett tag
men först; jordgubbar med grädde. som jag har längtat efter just det hela dagen.
jag är inte så nöjd över att jobba de två kommande helgerna, man får ju som ingenting
att göra på fritiden vilket retar mig lite. regnigt & pissigt väder gör ingenting bättre heller.
men istället får man ju tjäna pengar & skatta sig lycklig åt det. 
 
imorgon är jag då ledig & ska sova sova sova. fast bara för det kommer jag vakna sju.
skulle bara vilja sova & glömma lite, slippa tänka & sakna sånt som är gammalt, rå om
min christoffer ännu mera än vad som går & ta vara på tid med vovvarna. det vill jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0