Jag ska älska dig när jorden gått under, för jag tänker aldrig dö nej.

min efterlängtade, lediga dag har bestått av att sitta inne i lägenheten & vänta på att regnet skulle sluta. men det har ösregnat hela dagen & jag har mest legat under filten tillsammans med lilla oliver -inte helt fel det heller.
 
dagar då man verkligen hatar allt & vill sjunka genom jorden, ingenting känns roligt & glatt (verkligen inte bättre pga regnet), dem dagarna älskar jag när min pojkvän kör ända från övik hit & överraskar, bara för att det ska kännas bättre. & jag önskar jag var kapabel till att göra samma sak för honom. jag känner från flera fronter nu att jag skulle behöva min alldeles egna bil,!
han har åkt tillbaka igen för han likaså jag har arbetsplikt imorgon.
jag börjar halv åtta så strax kallar sängen-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0