Hela jävla veckan.

åhå. så himla roligt det var i helgen. utgång både fredag & lördag, umgicks med härligt
folk & blev bakis. tjohej. det första jag gjorde i söndags var att dricka ett STORT glas
mjölk när jag vaknade. jag älskar mjölk & begäret blir desto större efter en utekväll.
 
efter en veckas semester så känner man sig lite lat när man återvänder till arbetet. har
jobbat kväll ikväll & hade inte christoffer muntrat upp med att göra mig sällskap till middag
så hade det gått trögare. så är läget; jag ser egentligen inte fram emot en ny arbetsvecka
- det är ju ändå motorveckan nu! men i helgen är jag ledig och då kommer älsklingen hit +
att det blir mer partaj på lördag. better times will come,!
bor ensam i lägenheten återigen, men nu är jag så trött så jag orkar inte bry mig om mördare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0