Tråkar till döds.

 
Vad är det finaste du vet?
christoffer. vänner. syskonkärlek. skratt. musik som personligen berör en.

Det bästa du gjort?
ingen enbar specifik sak. saker som linjen jag valde, personer jag valt släppa in i mitt liv, började prata med honom. typ sådana saker.

Vad gör du när det är sommar?
försöker hitta på saker så ofta jag bara kan. umgås med fina människor, bada, åka till olika platser, dricka, sola, kvällspromenader med vovvarna, hälsa på släktingar, grilla, äta jordgubbar med grädde i mängder (!), fara på festival-vilket jag aldrig egentligen gjort men som nog blir till i sommar.

Är du kär?
så kär jag någonsin har varit & kan vara.

Hur gammal är du?
arton om hundraelva dagar! ja jag räknade

Vad lyssnar du på för musik?
så mycket olika.

Vad gör du helst en ledig dag?
beror lite på humör. antingen är det en dag då jag vill ligga hemma & se massa filmer, äta massa gott, dela sängen med mannen eller hundarna.
eller spendera dagen ut med flera vänner där aktiviteten kvittar,anything will do.

Vilken är din bästa killkompis?
har några nära som jag kan dela med mig av deep stuff och som bara är hur braiga som helst.

Vad brukar du och dina vänner göra när ni träffas?
väldigt olika; fikar, ser film, pratar, äter massa onyttigt, skrattar, gör galna saker,dricker. ungefär sånt.

Vad är ditt favoritämne i skolan?
ingen favorit.

Säg en sak som du vill göra innan du dör.
resa mycket, skaffa familj, ha hundar som ska dresseras och tävlas med. visst mer än en sak,

Vad gör du när du inte kan somna?
lyssnar på musik, sätter igång någon film eller läser. eller bara fortsätter tvinga ögonen att sova; man somnar till slut ändå.

Vilka lite mindre bloggar brukar du kika in på?
vänners bloggar.

Om du bara hade kunnat se världen i en enda färg, vilken hade du valt?
ljusgrön.

Ska du på nån festival i sommar?
ja minsann. visst hanne?!

Vad är det värsta du gjort?
ljugit kanske.

Hur ser den perfekta killen ut i dina ögon?
som min, enligt mig. hihi

Finaste egenskapen?
ödmjukhet.

Vad får dig att skratta så du får kramp?
oftast när jag är trött. händer annars ofta i skolan med klassen, så underbart. rent i allmänhet så skrattar jag väl åt roliga saker, uppenbart men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0