Inte så jätte äckligt.

kanske borde slänga in några ord om min helg också. känslan var underbar när jag & jennelie slutade jobbet vid halv fem igår. kvällen startade kanon då vi lagade mat i jossans lägga och peppade till bra musik, därefter utgång i staden som artade sig helt okej. hade en trevlig kväll i varje fall!

idag spenderar jag min dag i christoffers tröja och drömmer mig bort till honom med doften som bara han har. min man är otroligt saknad & jag är beroende av mys. grejar även på i nya lägenheten & rensar ut garderoberna. inte det roligaste men känns effektivt. ordet bakis existerar otroligt nog inte idag, mår prima ballerina & har en lista på saker att göra innan jag beger mig hem till pappa. annars tänker jag bara se game of thrones under täcket och inte tänka på morgondagen. en smart idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0