What a feeling.

mitt rum är i stort sett klart, behövs bara sättas upp lite hyllor & tavlor så är jag nöjd.
känns mer och mer på riktigt att man verkligen bor här. hade ingen aning om vart jag
befann mig när jag vaknade imorse, så det kan inte bli annat än bättring.

ikväll har jag tränat & nu sitter jag i sängen med en smoothie. inte mycket som händer
på prästbolsvägen ikväll. ska sätta igång en film inom kort & bara vänta på att få somna
typ. och förstås slå en pling till mannen där borta i åsele. allting känns fint nu, väldigt
mycket roligt att se fram emot & än så länge strömmar det inte in några läxor. thumbs up!

Dagens humör: glad, stel.

Dagens vill ha: ljuslyktor.
Dagens klädsel: svart kjol, grått linne, tights & en svart kofta.
Dagens frisyr: utsläppt, vanligt & allmänt tråkigt.
Dagens planer: inga alls faktiskt. kanske bara min & jennelies korv & makaron-lunch.
Dagens saknad: christoffer. och storebror fredrik.
Dagens måltid: tomatsoppa! on nom

Dagens borde: rensat lådorna bättre.
Dagens godis: inget alls! nyttig tjej här.

Dagens tråkigaste: att jag inte gick en längre promenad med oliver efter skolan. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0