Vad orsaker en skär himmel?

det där med att skolan har brandlarm halv nio på morgonen & man blir döv av
larmet, samt hål fyra timmar på det under resten utav förmiddagen, vet väl inte
riktigt vad jag kan tycka om det. under ett hål förut lade jag mig & sov mig genom
timmarna, vilket var dumt för var fett trött fram tills kvällen.

men jennelie & jag hängde hemma hos mig där vi åt nudlar & mackor till lunch,
samt umgicks lite med frida & irländske peter som har världens härligaste dialekt. 
kan någon ge mig ett fint engelskt tal & samma dialekt, tack?
 
om frida & peter är göralösa ikväll hade jag tänkt hänga
med dem ett tag, & sedan bege mig en sväng till tokanna
som skjutsade hem mig från skolan idag. lustig prick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0