Vad är en bal på slottet.

& så var julen över. blir oftast så när julafton passerat & man öppnat alla
julklappar man fått. men shit ändå vilken fin julhelg det blev ändå; lilla-julafton
hos mamma den tjugotredje & så firade vi julafton hos pappsen. men fick
bli en tidig kväll för jag jobbade heldag idag. blev dock glatt överraskad över
att min christoffer & max väntade på mig hemma när jag slutade!- sedan följde
vi med pappa & kicki till kickis syster på middag. fick också vara chaufför till
mina söta syskon &vänner till fyllehundar. hihi!
ikväll måste bli en tidig kväll med för jobbar dag imorgon också. inte så taggat
kan jag försäkra er. money money money, måste tänka så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0