Oh misty eye from the mountain below.

två dagar kvar till jullov & jag känner mig på ett sådant förhimla glatt humör idag!
kanske ingen speciell anledning, bara tanken av att vi snart är lediga & att lovet
ska bestå utav sovmorgnar, umgås med vännerna, mysa med min man, jobba,
fira jul samt åka utomlands(!!!) får hela mig att sjunka in i en ro. men som sagt,
två dagar kvar tills man faktiskt kan slå sig till ro.

kl ett ska vi titta på esteternas julshow & efter skolan ska jag hjälpa mamma att
handla & göra julgodis. gjorde nougatgodis förra veckan som blev till en stor hit
för alla dem som smakade, så måste fundera ut något annat bra idag.
åh. jag älskar när det är såhär julfint hemma. heja pappa & kicki! plus att snön
är tillbaka; det ger mig julkänslorna åter tillbaka. 
& idag pryder denna topp från hm & ett par svarta jeans min kropp. thumps up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0