Look how they shine for you.


hoppas ni haft en fin andra advent!
och så var en arbetshelg över. den har gått fruktansvärt fort, om jag får säga det själv.
har även hunnit med annat som att baka, pynta julgranen, och bara tänt ljus & haft det
mysigt. älskar när rummet är nystädat & lyses upp av tända ljus!
passade dock inte på att gå på julmarknaden som var på gammplatsen, hrmp.

nu däremot ser jag avengers & väntar på att det ska bli måndag & en ny skolvecka. en
vecka bestående utav att få veta hur det gick på historieprovet, möjligtvis ha jvligt kul
med mina brudar, ha luciafirande med vårdlinjen & sedan åka till min christoffer i övik.
skippar faktiskt att vara mainstream & dricka på lucialiret här i lycksele, tjoho för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0