Lite av det senaste året.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - tog körkortet, gick på nattklubb & drack lagligt.



Hur har ditt 2013 varit? - allting i livet går alltid upp & ner emellanåt. men jag förmår mig säga att mitt år varit alldeles underbart, tack vare alla människor jag har runtomkring mig.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?-. det nya året kommer helt klart bestå utav förändringar, ingen tvekan om saken. det kommer bli bra åtminstone!

Blev du kär i år? - är så kär sååå kär!

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? - när det var partaj under åselemarknaden, & när jag följde jossan till vilhelmina & invigde hotellet där.



Vad är din största framgång 2013? - jag har helt klart vuxit i mig själv, funnit mig själv på olika vis & insett att allt är bra precis som det är. 

Bästa köpet? - berlinresan är det dyraste jag spenderat & jag känner på mig att det bannemig blir det bästa också!

Vad spenderade du mest pengar på? - mycket har gått åt till att resa till kärleken i övik, även till åsele där vi också brukar vara emellanåt. men det är ju också helt klart värt det.

Vilka låtar kommer få dig att minnas året? - decibel-medina, the fox-ylvis, det kommer aldrig va över för mig-håkan hellström, can't hold us-macklemore, och många fler.

Bästa minnet från 2013? - stadsfesten i skellefteå!

Har du haft ett förhållande under 2013? - sedan 2012 har jag varit hans & han varit min.♥

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? - vara mer ambitiös i skolan.

Vad önskar du att du gjort mer? - tränat mer än vad jag velat.

Vad önskar du att du gjort mindre? - velat & grubblat.

Favoritprogram på tv? - jamie oliver, solsidan, hell's kitchen, vet typ inga fler.

Största musikaliska upptäckten? - det har det varit ont om.

Vad gjorde du på din födelsedag? - förtärde alkohol med mina nära vänner, storebror styrde också födelsedagsfest i sin lägenhet. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - finns nog mycket det med.

Vad fick dig att må bra? - mina fina vänner, mina föräldrar, christoffer, storebror, svärföräldrarna.

Vem saknade du? - storasyster frida, men hon kom ju hem tillslut den tokan.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - att inte vara lika fundersam & grubbla över så himla mycket, sluta tänka på sådant som är onödigt & som slösar onödig energi. spendera sista terminen av gymnasiet till att göra galna saker med din klass & skåla så glasen klirrar & dansa dig svettig & yr på nattklubbens dansgolv. se fram emot framtiden & allting som jag & christoffer planerat tillsammans. livet har knappt börjat!


Kommentarer
Postat av: Skvallerbruden

Swedishgossips är den nya skvallersidan för dig som älskar att läsa om olika bloggare och deras liv. Här samlar jag det mesta och lite till.
http://www.nattstad.se/swedishgossips

2013-12-29 @ 16:57:23
URL: http://www.nattstad.se/swedishgossips

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0