Krama om de som står dig nära, håll kvar dem, njut av det ni har.

♥bakat pepparkakor med filip. samt hallongrotter, dumlekakor & knäck!
♥bjudit på mina fantastiska kycklingrullar.
♥haft utedag med christoffer, filip, robert, max & wanda ute i stugan.
♥friåkt på ishallen, & det var ju så himla kul att spela hockey ändå med dessa
hockeytokiga bröder. (är dock verkligen inte besläktat med peter forsberg)
ätit mer god mat.
♥firade deras farmor med tårta, som fyller år idag.
♥myst med max samt aktiverat honom lite extra med motion & hjärngympa.
♥slagit in mer julklappar.
♥bara haft det mysigt tillsammans!

en lite kortfattad beskrivning på hur helgen har varit, & som alltid tycker jag det är
tipptopp att hälsa på i åsele. gud ändå vad man får lära känna fina människor i sitt liv.
däremot har jag åkt på världens dunderförkylning nu; halsont & snoret rinner som 
attan. även feberkänningarna trycker på så morgondagens arbetspass får jag vara
sjukanmäld från. livet suger alltså litegrann. men får krya på mig helt enkelt och fara
tillbaka på jobbet på juldagen & annandagen istället! så jag ska inte klaga.
& hörni'; det är ju trots allt jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0