Jul jul, strålande jul, glans över vita skogar.

hej & hå, alla kära vänner & läsare. nu har jag gått på lov- äntligen!!
vi i klassen hade lilla julafton tillsammans under förrmiddagen &
lekte julklappsleken. kan det vara världens bästa lek? bara mys!
packade väskan med massa kläder & grejer samt kassar med julklappar;
körde nämligen mot åsele vid tvåtiden för att fira lite jul med fina familjen &
min bästa christoffer över helgen! har saknat dem alla & främst min kärlek
väldigt mycket. jag hade även frida som medpassagerare, var fint
med sällskap & massa konversationer! tackar man inte nej till.

efter en god middag så ska kvällen bestå utav fredagsmys med allesammans.
ha det fint hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0