Everyhing that kills me makes me feel alive.

fredag; 
efter esteternas fina luciatåg på morgonen så hade hela vårdlinjen samt vårdlärarnas arbetslag lussefika tillsammans. vi treor hade planerat lekar, aktiviteter & bordsplaceringar tidigare under veckans gång & det var väldigt trevligt, om jag får säga det själv! 
anlände sedan med tåg till bästa övik på eftermiddagen & det hade aldrig känts bättre att få stiga in i lägenheten & känna att det äntligen var helg & efterlängtat helgsmys med C. han fick en liten spontan julklapp som jag knåpade ihop igårkväll, sedan lagade vi kycklingrullar till middag & bara myste på resten utav kvällen.


(bilder från januari när vi åt kycklingrullar på vår ett års-dag) ♥
 
lördag;
fick som tur var vakna upp bredvid honom jag älskar & under dagen julshoppade vi, så nu är vi då minsann klara med alla julklappar & slipper jäkta mer! tummen upp för oss. 
sedan på kvällen gick nyaste hobbit på bio nere på palladium så självklart reserverade jag två biljetter; christoffer var lika lycklig som en liten pojke på julafton & filmen var verkligen så så så bra. har alltid älskat lord of the rings & dessa är ju bara ännu bättre än så. men ett stort minus att påpeka; det är förhimla jobbigt att vänta ett helt år på den sista delen. 
 
söndag;
dagen har gått alldeles för fort, det gör alltid sådana här söndagar då jag bara sitter & väntar på att få åka till resecentrum. men lägenheten städades i varje fall & jag spenderade varje sekund med C. bussresan hem var hemsk men roligare att få träffa systers pojkvän från irland (bruka lite av min fina engelska) & träffa kära storebror viktor som är hemma från norge på jullov! så så bra.
& nu, kära vänner, har jag placerat mig i sängen & inväntar en ny vecka. den sista veckan innan vi går på lov & det kommer bli hujedamig fint,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0