Come along if you feel like a room without a roof.

Dagens humör: glad & förväntansfull.

Dagens borde: vika in de rena kläderna i garderoben.

Dagens frisyr: lockigt nedsläppt. det vanliga, skulle jag vilja kalla det.

Dagens smink: mascara, ögonskugga, puder.

Dagens favorit: vi fikade (återigen, känns som att det är ett överflöd utav fika!) på ann-britts lektion men till äran för elina som fyller nitton imorgon!

Dagens klädsel: trosor, bh, sockar, jeans & tjocktröja.

Dagens planer: skolan gick som smort & ikväll blir det fredagsmys!

Dagens materiella vill ha: nya kläder.

Dagens fundering: hur jag ska ta mig till jobbet imorgon.

Dagens beroende: ringa christoffer & höra hans röst.

Dagens tråkigaste: vänta på att lektionerna skulle börja.

Dagens längtan: jullov, christoffer, berlin & studenten,!

Dagens tidning: aftonbladet appen.

Dagens låt:

en liten dagens-lista fick det bli. plus en bjuppning på en glader fanny,!
what's new? tja, jag pluggade som ett as i förrgår, & kan väl säga att det lönade sig för provtillfället igår kändes mer än bra, faktiskt. trodde inte det skulle kännas så bra med tanke på att ångesten steg upp över halsen som en stor tung klump på mig & jag ville egentligen bara gråta. förstås gruvar man allting mer än nödvändigt.

& nu däremot åker pappa & familjen till bästa övik; de spenderar helgen där & umgås med alla mina favoriter. är så avis att jag vill dö,buuu!- men jag får bli kvar i lycksele i helgen tyvärr & jobba imorgon & på söndag. visst blir det bra det också i och med att jag jobbar tillsammans med jennelie & får en finfin lön i januari. men andra grejer gör man hellre, så är det bara.
så ikväll blir det då idolmys med några favoriter!- grattis i förskott till en oförtjänt vinst, kevin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0