Bye bye birdy.

fredag; en snabb skoldag & sedan hängde jag med syrran i lägenheten hela eftermiddagen; åt nudlar & hennes kompis julia kom förbi en sväng med sin lilla chihuahua!
vi hade födelsedagsmiddag för mamma så några från släkten kom över & det blev en trevlig kväll! jag for sedan hem till pappa & kort därpå landade christoffer & max hos mig. vi såg på idol, åt godis, drack vin, såg ett päron till farsa firar jul med pappa & kicki när dem kom hem från ishallen & hade det bara supermysigt. en fredag i världsklass.
 
lördag; gick långpromenad med maxi & köpte lite saker åt honom på dollar, städade i ordning på rummet och så. ganska precis mitt på dagen började jag göra i ordning middagen som jag skulle bjuda familjen + kickis systers familj på. det blev mina traditionella kycklingrullar & fasiken vad dem gör succé precis överallt,!
senare på kvällen blev det utgång med syrran, förfest med hon & hennes kompisar & sedan drog vi vidare till en massa grabbar där bl.a. våra bröder & kusiner höll till. träffade också flera andra kompisar & vi hade så himla roligt hela kvällen. tummen upp!
 
söndag; jag har inte varit bakis- hallelujah! 
dessutom är det ju första advent så vi fikade mackor & varm choklad imorse i takt med den fallande snön utomhus. julkänslorna börjar krypa sig på en sådär sakta, förhimla fint.
resten av dagen hälsade vi på christoffers mormor & morfar & hjälpte pappa hämta några julgranar i knaften. myste i massor med min christoffer innan han begav sig iväg & det hatar jag mest med söndagar- han hinner bara lämna gården så saknar jag honom redan i massor. får fördriva tiden med solsidan & lite plugg resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0