Bildarkiv: Sandviken 2013.

i juni körde jag, christoffer & max ner till sandviken för att hälsa på hans faster & farbror ulrica & kari, samt deras barn leija & liam. dem bodde ute i lilla byn högbo & här ovan hade jag alltså fotat lite av deras finafina hem.
vi var där över ca en helg & dagarna gick ut på att spela crocket, bada i öjaren, promenera runt & utforska högbo, äta grillat, besöka högbo bruk som är en slags uråldrig plats av byn, (som lyckseles gammplats) där man får titta runt & hälsa på djur oså, promenera längs en strand & bli fotad, lek & bus med max, filmkvällar, jag fick halsont & väldigt hes röst efter badandet så jag drack te ofta, hade svårt att sova & hatade min hals, for på shoppingrunda på ikea allesammans inne i sandviken, åt på mcdonalds, fick hjälp av leija att shoppa kläder till mig själv, vi skrattade mycket & jag fick bara lära länna några väldigt fina människor. åh. som jag längtar tillbaka dit.
turligtvis har vi planerat in att fara tillbaka på ett återbesök till våren! väldigt efterlängtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0