De saker du gör och den du bara är som person får mig att skratta, för jag vet att jag är bättre än dig.

hallå hallå!, bjuder på en dagens en måndag som denna. 
finns inget skönare än att vandra omkring i min gråa tjocktröja
& så svarta favoritkjolen. kläder som känns allra bäst.

imorse var verkligen ingenting rätt; vaknade (på fel sida) flera gånger
till & från innan klockan ringde, sovit allmänt oroligt & håret ville inte
samarbeta på det heller. men dagen gick lättare & lättare tack vare
fina vänner & fina sms från min man som jag hatar att vara ifrån. 
 
träffade även tjejerna efter skolan & pratade mer om balen. det känns
bra att vi har fått lite struktur på det hela; på ett fingerknäpp är vi där.
den femte juni är alltså lyckseles studentbal. då är det dags hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0