Not so special really.

hej hopp, såhär trevligt hade jag det med vännerna igårkväll!;


idag har jag inte hunnit mer än att ha duschat & provat mitt nya bodybutter som doftar
hallon-björnbär, börjat städa ihop mitt personliga klädeskaos, kramats med christoffer
innan han & max åkte mot åsele, ätit & druckit det som gick att sträcka sig efter i
kylskåpet; typ det. som vanligt efter en utekväll så drack jag ett STORT glas mjölk
direkt när jag klev upp imorse, jag bara måste. så himla gott. jag är inte ens bakis,
it's just great,-

& jag måste bara fortsätta städa nu, får ångest av att snegla mot högarna på det nästan
osynbara golvet. sedan ska jag fara förbi tove & låna lite kläder, & senare ikväll ska jag
träffa min josefin & hennes nya hundvalp nelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0