I need your love.

& så var min sommar på centrum hemtjänst över. en lättnad sköljde över mig när klockan slog halv fem & jag insåg att jag äntligen var klar. efter hundra procents arbete hela sommaren! sedan kände jag ett sting utav sorg, för egentligen är det inte sådär tvärenkelt att lämna en plats där man känner & stortrivs med så många människor - personal som brukare - & som man spenderat i stort sett varje dag på i ett helt sommarlov. det är inte det. men istället får jag vara tacksam för en fin sommar & börja ladda upp inför det tredje sista året på vita byggnaden.
& till råga på allt så befinner jag mig i övik- igen. chocking, right?! hihi. körde ner nästan direkt efter jobbet, rätt så uppenbart att jag verkligen inte kan hålla mig härifrån. plus att jag längtat efter min man så in i norden & nu blir det godnatt & inledande sömn under ett blått täcke tillsammans med honom & hans famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0