Hipp hipp hurra!

i fredags på jobbet gick allt så segt, här ser ni en trött robin & jag fick roa mig en smula,
men några timmar senare befann jag mig tillslut hos farmor.
god mat, god dessert & så hade vi det så himla mysigt.
i lördags åkte jag & C ut till åviken camping där farfar & hans fru bor om somrarna.
även här drabbades jag av nostalgi, massa fina minnen uppenbarade sig,
& senare på kvällen så drog vi & fiskade några stycken. 

så; jag lever, jag mår bra & jag njuter av att vara ledig. speciellt när solen skiner & det är sommar på riktigt. idag är det en sådan där riktig sommardag så jag packade väskan med svartvinbärssaft (vågar inte ens svara på hur mycket svartvinbärssaft som fått svalka idag) & begav mig tillsammans med max till en liten badplats en bit härifrån lägenheten. fick jobba på brännan & max rusade i vattnet & blev sådär lycklig som han alltid blir när han får bada.
 
snart kommer mannen hem från jobbet och då blir det middag 
(MAT MAT MAT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0