Cause the sun don't shine here everyday.

har inte känt mig så kreativ på senaste tiden. det mesta har gått sakta.
& i helgen har det inte funnits tid till dator & bloggande överhuvudtaget. 
men nu är det över,äntligen över, & jag känner hur jag kan andas igen.
 
men saker sätter sina spår & mitt huvud spränger så idag. migrän, troligtvis. 
ingen skola idag så dagen får fördriva sig på sitt eget vis.
ikväll ska jag & josefin kanske fara ut till stugan & sova över där, i och med
att vi båda har en hyffsad sovmorgon imorgon. återstår att se, dock. men vore
verkligen mysigt som attan. PLUS!- sötaste lilla nelly ska ju givetvis följa. 
 
stugan är på sjutton kvadratmeter, mindre än mitt rum hos pappa. ligger tolv
kilometer utanför stan & är omgiven av en grusplan med en grillplats & altan,
samt ett omringane stängsel så det är perfekt att ha hundarna lösa. den förra
ägaren byggde även en agilitybana av eget material & vi lät den stå kvar, vi lät
prova med max & tänk det gick finemang.
hade inga bilder på stugan men ni kan ju gissa hur litet det är. litet-men mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0