Together we could rule the world.

måste rensa mina garderober. nu är det allvar. såhär stökiga här dem inte varit på väldigt
länge. jag tycker egentligen inte om när det är kaos & oordning. det blir lättare att ta sig
framåt & slippa bli irriterad när man inte hittar den där tröjan som man absolut tänkte ha
på sig, eller en bok som ligger längst under i klädhögen på golvet (ett problem jag fick
utstå igår). men en sådan utrensning får bli efter fredag, matten måste komma som första
prio åtminstone för den här veckan. äckel matte. har prestationsångest & är såå less.
men idag var det åtminstone mysigt på naturlektionen och det fick bli ett litet glädjerus;
vi vandrade ute i det fina vädret & fikade tillsammans. något som borde hända oftare!

har haft körlektion & alldeles strax äter jag pannkakor till middag. blir ett träningspass
senare tillsammans med samara & line. därefter det så blir det-guess what? bästmatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0