All you need is love.

lila nyanser på dagens klädsel har prytt mig idag,
och första dagen av praktiken är avklarad. eller, dagen, snarare några
enstaka timmar av introduktion & tittande på schemat. började klockan
tre och har ägnat större delen av dagen åt att titta på serier & göra faser.
en soft dag, med andra ord.
nu har jag ätit middag & ska återgå till faserna för ett tag, sedan blir det 
position sängläge med lite ätbart tillsammans med vovven & därefter
slå en pling till mannen som numera jobbar 07-20 varje dag. åhå åå
 
& för att återgå till prydande utav lila nyanser så kan jag passa på att visa
ett nytt mobilskal som pryder min telefon som jag allra helst vill byta ut mot
en iphone. men kan inte säga att min direkt är dålig, och christoffer är bäst
i världen som beställde den åt mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0