Going back to the corner where I first saw you.

och ändå minns jag knappt när vi ens flyttade in.
herregud. över sex år sedan. alla onödiga grejer som bara skräpar på mitt rum,
och jag som nyss gjort om där. man får acceptera att det måste ske ändringar.

vi ska flytta. till argentina? haha. eller bara in till stan någonstans på södermalm,
som det lät på mamma i varje fall. kommer säkert bli kanon. ovant dock, men sedan.

har sett the hunger games för första gången, jklar vad bra den var. helt klart sevärd för
er som inte sett den.
för tillfället bevakar jag bra och ickebra sångare på xfactor. har massa att stå i men jag
kände att jag fick ta en välförtjänt paus. ont i halsen har jag också. tid för att bli sjuk 
har jag verkligen inte och jag blir mest less. nåväl. kan inte direkt bli sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0