En fin och dålig tisdag.

tisdagar är officiellt veckans värsta dag och ett måste är att förbättra min kondition. dagens upptäckt och det känns efterblivet. möjligtvis något jag borde kommit på för längesen.
ikväll har jag målat och varit hur effektiv som helst. frossade även i en tårta och stormyste med flera vänner. åh. såna här kvällar är hur guldvärda som helst.

något annat guldvärt vore om ett privatjet kom och flög mig ner till övik så jag fick vara hos min fina. jag längtar närmare bestämt ihjäl mig efter honom och helgen känns för långt bort. istället ligger jag nerkrupen och frusen i sängen och ser bröllop och jäkelskap. sån där humor man skrattar åt när man inte har mycket annat att skratta åt.

däremot storler jag åt att vi bara har morgonlektionen imorgon. får cykla hem redan vid tio och bara mysa. dock behöver matten göras. skitsamma,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0