All of you.

här sitter jag i min ödsliga ensamhet och trycker i mig mackor med smörgåssallad och en kopp med choklad. håller på med skolarbeten, bara för att ha kommit igång och inte vara helt vilsen som jag oftast är innan jag ska börja skriva något. våran lilla klass som är så ovan vid läxor och uppgifter, nu har flera olika ting fallit över oss. ovant, som sagt. men enligt tankebenämningar & lite logik så är tvåan vårat jobbigaste år. flest ämnen och det mesta som står på spel, plus att jag bestämt mig för att även genomföra högskoleprovet nu andra året. bara att ta sig igenom, vips har vi sommar igen & spenderar dagarna i hemtjänsten. 

annars?- skolfoto imorgon. ingen big deal egentligen. något som kommer vara över på några minuter. därefter träffa tove och göra mer uppgifter. heja heja skolan, hej hej hej!
-
(oh oh, you're so screwed)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0