The Boo Brothers.


halloween idag. halloween som jag var överförtjust i när jag var liten. plinga på hos folk iklädd i något läskigt och tigga godsaker. nu för tiden tycker jag allra mest om att att klä ut sig till något roligt och förbruka alkohol med vänner och människor. också att vandra omkring på en kyrkogård under allhelgona, vara omgiven av tusentals tända ljus som lyser upp vintermörkret och skänka tankar till andra och främst till sina egna bortgångna nära & kära som lämnat jordelivet. finafina morbror.

så på lördag blir det utgång med massa fina och vad jag ska klä ut mig till blir en secret tills vidare. nu får jag lägga undan halloweentankarna tills vidare och rasta finnspetsen istället. sedan blir det lyxlunch ute på stan med farmor och anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0