Hurra hurra hurra.

söndag igen? tyvärr så är det så.
men vad jag hittills sett av denna morgon så är den dimmig och fin där ute. & christoffer springer runt ute i skogen med sin far för att leta efter tresundstikka, deras gråhund som spenderat sin natt där jagandes efter en älg. sedan skulle han fara och jaga med deras finnspets titzy, och max förstås. det där med jakt har jag aldrig riktigt förstått mig på. inte så insatt.
så medan han leker skogsmulle så pysslar jag med att skrapa bort nagellack. rätt så tråkigt och jag är faktiskt rätt så hungrig. 
 
något nytt att berätta?- kanske bara att yngste svågern filip fyller hela nio år idag. just därför kommer det bli en fartfylld & rolig söndag. tårta & sånt är något jag inte kan tacka nej till.

jo just ja, idag har det gått nio månader för mig och pojken.
med det är info jag egentligen inte tycker är värt att skriva om
när det bara gäller månader. aja, det fick bli andra nyheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0