Bye bye sorrow.

för att snabbt resumera helgen som gått;
spenderat pengar. badat. sett taken 2.
ätit. pussats. umgåtts med folk. somnat i
hans famn. spenderat mer pengar. skrattat.
bara njutit av ledigheten & gosat med mannen.

& ännu en vecka-åter till skolbänken. dock har
dagen rullat på rätt så galant. liza har skrämt
mig med det kommande matteprovet som kommer
vara svårast i universum & återigen har jag fått
skratta mig till magont tack vare klassen. åh.


med tanke på att vi snart ska flytta så ska huset städas
kliniskt, framför allt mitt rum som är det minst städade av
alla alternativa. så ikväll sätter jag igång med det, sedan
lär det bli lite måndagsmys med tove,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0