Allt det där som man nog vet.

jvlar i mig vad tiden ändå går fort. har sagt det förut men måste bara tyvärr säga det igen; snart är det jul, nyår och allt det där innan det knäpper till inför examen. det här med att ta vara på gymnasietiden har många gett som tips, och det gör jag så gott jag kan. med klassen, med vänner, lärare som jag inte ogillar, bara själva skolan. men samtidigt vill jag bara spola fram tiden så jag får flytta till den bästa platsen på jordet och börja det riktiga livet. känner att jag är lite stuck in between men det måste man väl få vara ibland?
men annars då, en torsdagkväll som denna?- det är fint. bara fint. fortsatt med städningen, fått besök av J och försökt mig på matten. provet som håller till nästa vecka gör mig smått skraj.
nyduschad & alldeles till mig tack vare att det är fredag imorgon. även att jag talar med mannen i telefonmackapären, fin röst gör allt fint. ih. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0