Allra käraste syster.

vars är man ikväll? vad gör man ikväll? 

snabbt och osäkert närmar det sig, och jag har inte riktigt blivit van med tanken om att jag bara kommer spendera julafton och påsken med två storebröder. och alla andra dagar också, för den delen. inte för att det sådär väldans ofta jag stöter på mina syskon, men under högtiderna är det ju som vanligast att man får rå om dem allihop. men inte systra mi, hon kommer snart flytta till australien. frida. frida som alltid är så dominant och alltid vet vad hon vill, frida som aldrig vill ta hjälp av andra för hon vill lyckas på egen hand, frida som är så snygg och shit vad jag velat bli som henne hela våran tid, frida som är sådär levande som jag själv också vill bli någon gång; se världen, festa sönder och bara go with the flow.
och jag, jag kommer sakna och sakna och sakna och sakna och fortsätta med det jvla saknandet tills jag spricker och går sönder. 

nu; avskedsmiddag för våran allra käraste syster. 
sedan; kanske rymma hemifrån & svänga förbi felicia och umgås med tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0