Min mage är lycklig.

tja måndag. nåväl, du blev inte sådär jobbig jag föreställde mig att du
skulle bli imorse. skolan följde inte sina spår, utan tannbergsmässan
har ältat klassens små huvuden i stort sett alla skoltimmar. så nu ligger
jag i sängen och gör absolut ingenting. ätit en god middag och lyxat till
det med kanelbullar & mjölk till efterrätt. rubriken bekräftar läget

på ett tag tar jag en promenad hem till jesper och myser med deras nya
hundvalp. vet redan nu hur kär jag kommer bli, ack och ve.

Kommentarer
Postat av: Ellen

SV; Tack, detsamma! Jo, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!
Hadetbra!

2012-11-05 @ 19:40:26
URL: http://ellenrosenblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0