I've been dreaming of a white christmas.

dricka glögg, spela spel, äta pepparkakor & clementiner,
se på solsidan och bara mysa. en perfekt söndagkväll
som bara fortsätter vara perfekt i och med att jag snart
ska se på vampire diaries tillsammans med hjärtat.
jag känner mig redo inför en ny skolvecka. åh så bra.
inget känns jobbigt & flera stycken i släkten fyller år
just denna vecka vilket betyder kalas & godsaker.
jag vill inte kalla det här den november jag önskade mig
från början. rent utav tvärtemot. det är halkigt, äckligt,
slaskigt och jobbigt ute. det ska vara fint snöbelagt täcke
överallt, det var så jag önskade. nu pratas det om att 
vintern faktiskt är påväg och jag hoppas innerligt att det
stämmer. första december på lördag och då vill jag ha snö.

Kommentarer
Postat av: frubalken.blogg.se

vampire diaries är helt uuuunderbart!

2012-11-25 @ 21:26:55
URL: http://frubalken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0