Allting rullar på och är det meningen att man inte ska hänga med?

less och hes efter att ha pratat nonstop om vårdprogrammet till flera nior från klockan
halv nio till tolv. but we sure did it. resten av dagen blev dock tröttsam och seg. och nu
sitter jag här med psykologiboken & pluggar inför provet på tisdag. kände att jag behöver
ett break så varför inte slänga in ett inlägg?

det här med plugg brukar inte kunna äta upp mig så mycket med tanke på att vi har relativt
lite läxor & prov. det har vi i stort sett jämt. just nu har vi det här provet, en samhällsredovisning
imorgon och en svenskauppgift som ska vara klar till på måndag. stressigt och plågsamt är
inga ord som passar in i min pluggkategori just nu. no need to to complain.

kvällens bravader består av mer plugg, därefetr kanske rensa tankarna och gå en hundpromenad med line. trevligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0