Popcorn-frilla.

jag får panik av att väckas klockan ett & inse att man sovit bort så många dyrbara timmar. jag som hade planerat en mysig morgon för mig själv. ack ack så slarvigt. då vet ni det, jag är ingen sjusovare. stiga upp klockan sju hatar jag, men nio brukar fungera alldeles utmärkt. då har jag ännu mer timmar att ta vara på.


men fick mig en mysig dag istället. har vandrat omkring i en klänning (vilket jag inte gjort på evigheter!!!) och ätit pannkakor. hjärtat såg 239842873 avsnitt utav supernatural med mig & nu är förkylningen påväg bortåt, vilket betyder att det blir utgång imorgon-wohoo!

annars så har jag ätit kycklingrullar & tryckt i mig popcorn som efterrätt. det är hockeykväll och jag orkar faktiskt inte göra min familj sällskap om dom ska vara på den fronten. spenderar hellre min fredag framför en film. snarare filmer. jag & cocacola glaset tillsammans, så jäkla troget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0