Hold on to the feeling.


onsdag. igårkväll visste jag att idag är en ledig dag så jag ville passa på att vara vaken och äta allt. istället blev man tagen av john blund redan vid tio. lyckat.
vaknade i hans famn och bredvid en luktande hund. har varit frusen i stort sett sen dess, ända tills jag började tokstäda & svettas. nu är mitt rum skinande klart och jag är dammig om jeansen.

for in mot stan en sväng och hämtade ut lite saker, tänkte köpa upp presentkorten jag fick i födelsedagspresent men shoppingsuget försvann lika snabbt som det kom.

nu har jag börjat frysa igen och blev störtsugen på stekt kyckling. vet inte varför, huhm. letar sudentpresenter och grämer mig inför fredag; nu ska det tydligen vara regn och taggen är helt och hållet borta. men kan ju inte låta christoffer gå ensam heller. just do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0