It's never too late to make that kind of effort.

hej där, jag ville mest bara säga hej. så hej! egentligen tänkte jag avsluta inlägget där, men det känns inte så fylligt. jag skriver lite för skrivandet skull, och för att göra inlägget lite mer matigt. på tal om mat, ska turligtvis få äta grillat till middag- igen. vad om inte rester kan vara så jäkla gott? plus att evelina är här på besök, kanske får matas med lite skvaller.
dagen?- kunde varit bättre till en början. imorse kände jag verkligen hur äckligt less och trött jag var. fast ju mer dagen rullade på, så blev jag allt gladare. tur det, annars hade min omgivning blivit galen på mig.
ikväll drar jag till josefine och har mysiskvällis. läxor & massa prat ingår även, vi har kommit på det perfekta sättet att minnas de latinska termer vi har läxa på. harre min jee
hej där, jag ville mest bara säga hej. så hej! egentligen tänkte jag avsluta inlägget där, men det känns inte så fylligt. jag skriver lite för skrivandet skull, och för att göra inlägget lite mer matigt. på tal om mat, ska turligtvis få äta grillat till middag- igen. vad om inte rester kan vara så jäkla gott? plus att evelina är här på besök, kanske får matas med lite skvaller. 

dagen?
kunde varit bättre till en början. imorse kände jag verkligen hur äckligt less och trött jag var. fast ju mer dagen rullade på, så blev jag allt gladare. tur det, annars hade min omgivning blivit galen på mig. berodde till nittio procent på att jag varit med galet roliga typer, josefine flyttade in i mitt skåp (sambos!!!) och att det plingde till i telefonen- sms som fick mig att smälta inombords.

ikväll drar jag till josefine och har mysiskvällis. läxor & massa prat ingår även, vi har kommit på det perfekta sättet att minnas de latinska termer vi har läxa på. harre min jee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0