If i ruled the world.

känslan av att komma hem till ett hus där man möts utav en doftvåg av
bullar när man kliver in genom dörren är verkligen inte fel. har redan
hunnit trycka i mig två stycken och jäklar så goda dom var! obeskrivligt.

nu har jag några små saker att stå i. små-men jobbiga. måste packa 
upp, rensa rena-orena kläder, bära ut saker som gustav ställt härinne av
någon anledning, hinna fika & spendera dyrbar tid med min fyrbenta vän
innan jag går och lägger mig. vi har varit duktiga att inte vända på dygnet
i helgen så jag klarar att lägga mig vanlig tid ikväll, wiiie-! 

inga sevärda bilder att lägga ut heller, jag är dålig på att fota. men hej,
ingen är tvingad att läsa! men med förhoppningsvis läsvärda ord kan jag
beskriva helgen kortfattat; bilåkning, innebandy, mys, matlagning, big brother,
städning, promenad, supernatural, ännu mera mys & slagsmål på skrattnivå.
jag är nöjd må ni tro. och nu lägger jag undan datorn. godnatt,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0