I believe in home.

sitter med nymålade naglar, kent pumpas från högtalarna. precis vad jag behöver just nu. jag har tusen ursäkter till varför jag är så otroligt likgiltig, tråkig och sur. just nu rör det sig tusentals negativa tankar i mitt lilla huvud. men jag lovar, medaljen har en framsida. jag förmår mig bara inte att vända den just nu.
uppmuntrar mig med att ögonshoppa här på stora vida nätet. införskaffa byxor är ett måste, ett stort tillägg på önskelistan!
snart är det big brother, wohoo. kvällarnas nästbästa tidsfördriv.
sitter med nymålade naglar, kent pumpas från högtalarna. precis vad jag behöver just nu. jag har tusen ursäkter till varför jag är så otroligt likgiltig, tråkig och sur. just nu rör det sig tusentals negativa tankar i mitt lilla huvud. men jag lovar, medaljen har en framsida. jag förmår mig bara inte att vända den just nu.
uppmuntrar mig med att ögonshoppa här på stora vida nätet. införskaffa byxor är ett måste, ett stort tillägg på önskelistan!

snart är det big brother, wohoo. kvällarnas nästbästa tidsfördriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0