And i'm dancing the whole way home.

jag skriver inte längre som jag egentligen vill och brukade.
mer ytligt om hur vardagen varit & snabba inlägg om skitsaker.
jag vill så mycket mer,men ingenting blir någonsin gjort.
♥ jag vill få lång hår,så mycket längre än det slitna jag har nu.
♥jag vill ta bilder som sedan kan sättas upp på väggen.
♥bli snällare och mindre gapig & tjatig.
♥sluta ge upp hela jävla tiden.börja springa igen!
♥uppleva en lika fin sommar som förra,men det är omöjligt.
♥åka på husvagns semester som vi gjorde sommaren lång förut.
♥vara med fina vänner innan dom försvinner för alltid.
♥sola mig mer brun,jag lovade mig det.
♥bli världens vackraste brud.
♥flytta hemifrån.
♥övertyga pappa om att ta hem V4;an så jag kanske får min bil.
♥åka & leva livet i forsmark som jämt förut.
♥ät nyttigare men samtidigt frossa i mig godheter.
♥umgås med min kära fyrbenta vän,han behöver det.
♥sluta vara j♥ jag vill få lång hår,så mycket längre än det slitna jag har n♥jag önskar bort någon decimeter av mitt hår och vill ha 
jag önskar bort någon deciimeter av mitt hår, och
att det ska vara mörkrött igen.


 
♥sluta tveka.
 
♥möjligtvis börja fara ut & springa.
 
♥fjällvandra på riktigt. tälta på fjället och leva som en vilde.
 
♥åka utomlands med flera vänner
 
♥ta skolan på mer allvar.

♥flytta hemifrån.



♥gulla med pappa så jag får en bil lagomt tills jag tar
körkortet.

♥fylla arton.

♥frossa i mig allt det goda som jag vet.
 
♥lägga ner tid på att umgås med kära oliver.



♥sluta bita på naglarna.
Trackback
RSS 2.0