Hohoo nu går jag och duschar.

10 favoriter
färg: blå.
mat: kycklingrullar & sushi.
band: kent.
film: remember me.
bok: syskonkärlek.
sport: hockey.
årstid: höst & vinter.
veckodag: fredagar.
tid på dygnet: vid femtiden.
9 nuvarande
humör: inte glad,inte ledsen.
smak: hm
kläder: jeans & linne.
skrivbordsunderlägg: jag och christoffer på balen.
nagel-färg: inget alls.
tid: över ett.
omgivning: vardagsrum.
irritationsmoment: svett.
tankar: vill till övik.
8 första
bästisen: frida.
internet-nick: ?
husdjuret: hunden fabian.
piercingen: öronsnibbarna.
kärleken: någon filur på dagis, villiam tror jag.
musiken: las ketchup (?)
bilen: fredriks bobbykart
kyssen: när vi lekte pusskrig på dagis, tjejerna var överlägsna.
7 senaste
cigaretten: i fredags, tyvärr. dumma dumma dumma
drycken: äppelcider.
bilturen: i söndags.
teve-programmet: project runway.
hånglet: chrilledille!
slagsmålet: slåss inte.
6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: i mina små år.
brutit mot lagen: jo.
pratat med polisen för något du har gjort: nej.
nakenbadat: när jag var liten, helt garanterat.
varit med på teve: inte vad jag vet om.
kysst en främling: nep!
5 vem
pratade du med senast: mamma.
saknar du nu: thord robert christoffer ohlsson!
gick du på bio med sist: massa vänner.
ringde du senast: mamma.
ska du träffa imorgon: familjen,och förhoppningsvis johanna!
4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: såg film.
du kan höra just nu: radion.
du inte kan leva utan: kärlek.
du gör när du är uttråkad: sitter vid datorn.
3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: mamma.
som du hatar: -
som du tycker är snygg: svaret är så uppenbart.
2 antingen-eller
svart eller vitt: svart.
varmt eller kallt: Varmt.
1 valfri mening: somliga går med trasiga skor.
10 favoriter
färg: blå.
mat: kycklingrullar & sushi.
band: kent.
film: remember me.
bok: syskonkärlek.
sport: hockey.
årstid: höst & vinter.

veckodag: fredagar.
tid på dygnet: vid femtiden.

9 nuvarande
humör: inte glad,inte ledsen.
smak: hm
kläder: jeans & linne.
skrivbordsunderlägg: jag och christoffer på balen.
nagel-färg: inget alls.
tid: över ett.
omgivning: vardagsrum.
irritationsmoment: svett.
tankar: vill till övik.


8 första
bästisen: frida.
internet-nick: ?
husdjuret: hunden fabian.
piercingen: öronsnibbarna.
kärleken: någon filur på dagis, villiam tror jag.
musiken: las ketchup (?)
bilen: fredriks bobbykart
kyssen: när vi lekte pusskrig på dagis, tjejerna var överlägsna.

7 senaste
cigaretten: i fredags, tyvärr. dumma dumma dumma
drycken: äppelcider.
bilturen: i söndags.
teve-programmet: project runway.
hånglet: chrilledille!
slagsmålet: slåss inte.

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: i mina små år.
brutit mot lagen: jo.
pratat med polisen för något du har gjort: nej.
nakenbadat: när jag var liten, helt garanterat.
varit med på teve: inte vad jag vet om.
kysst en främling: nep!

5 vem
pratade du med senast: mamma.
saknar du nu: thord robert christoffer ohlsson!
gick du på bio med sist: massa vänner.
ringde du senast: mamma.
ska du träffa imorgon: familjen,och förhoppningsvis johanna!


4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: såg film.
du kan höra just nu: radion.
du inte kan leva utan: kärlek.
du gör när du är uttråkad: sitter vid datorn.

3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: mamma.
som du hatar: -
som du tycker är snygg: svaret är så uppenbart.


2 antingen-eller
svart eller vitt: svart.
varmt eller kallt: Varmt.

1 valfri mening: somliga går med trasiga skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0