Far so long these days.

jag existerar.jag har inte förvandlats till damm och blivit uppäten av en dammsugare.
jag är inte död,jag lever.
tänkte berätta lite om mina senaste dagar,om ni läsare behagar er att orka läsa.fast ingen var tvingad att titta in från första början.
helgen bestod av vänner,bröllop,bröllopsfest,natta några illbattingar,pussar i mängder och bilkörning.på söndagen körde vi ner till övik därav varför jag inte skrivit.och vi är fortfarande här,tänka sig!dagarna här har bestått av busiga pojkar,släktmiddagar,bus med kusinerna & deras vänner,promenader i regnet,vakna vackert & bara mys.men idag styr jag kosan mot lycksele för att packa i ordning alla kläder & grejer inför imorgon då hela mammas familj åker till malta.en vecka med bara tummen upp,det är helt enkelt bara tummen upp!

idag bygger christoffer på en balkong medan jag gör
allt & ingenting med en goding till cockerspaniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0