Varför Måste Loven Alltid Gå Så Snabbt?

mitt jullov har varit underbart bra och förfärligt dåligt på samma gång. blir mest bara ledsen när jag tänker att det är över. men ändå är jag helt okej nöjd, för mycket sena kvällar och sovningar till mitt på dan.timmar och sekunder med folk jag verkligen tycker om och att tvåtusen tolv skulle bli en hel nystart.
behöver dock lära mig att sluta vända på dygnet. åtminstone vända tillbaka det lagomt till skolstart! dom här sista dagarna har jag verkligen försökt kliva upp tidigt men lyckas aldrig.
att tänka på skolan får mig bli irriterad och jag har ingen vidare lust att behöva släpa hem läxböcker och behöva tänka så mycket på tid. varför vara så beroende av tid? elakt, tycker jag. lär även finna saknad och längtan tills nästa lov. detta halvår kommer bli toppen har jag den stora känslan av.
godnatt på er!
mitt jullov har varit underbart bra och förfärligt dåligt på samma gång. blir mest bara ledsen när jag tänker att det är över. men ändå är jag helt okej nöjd, för det har blivit mycket sena kvällar och långa sovmorgnar till mitt på dagen. timmar och sekunder med folk jag verkligen tycker om och att tvåtusen tolv skulle bli en hel nystart.
behöver dock lära mig att sluta vända på dygnet. åtminstone vända tillbaka det lagomt till skolstart! dom här sista dagarna har jag verkligen försökt kliva upp tidigt men lyckas aldrig.








att tänka på skolan får mig bli irriterad och jag har ingen vidare lust att behöva släpa hem läxböcker och behöva tänka så mycket på tid. varför vara så beroende av tid? elakt, tycker jag. lär även finna saknad och längtan tills nästa lov. detta halvår kommer bli toppen har jag den stora känslan av.
godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0