Ladda, Grabbar!

hej där! då var det dags att fixa ihop årets första inlägg. jag får nästan lite prestationsångest. äh, nu skojar jag - på ett eller annat sätt går det att leverera.
gårkvällen var mycket fin. faktiskt den bästa nyårsafton på mycket länge. skratt, sång, bitter kyla samt lite tårar men den var helt klart godkänd ändå. john blund hälsade på mig vid halv sex imorse, han hade visst inte tid tidigare än så.
hej där! då var det dags att fixa ihop årets första inlägg. jag får nästan lite prestationsångest. äh, nu skojar jag - på ett eller annat sätt går det att leverera.

gårkvällen var mycket fin. faktiskt den bästa nyårsafton på mycket länge. skratt, sång, bitter kyla samt lite tårar men den var helt klart godkänd ändå. vi skålade & levde livet som aldrig förr! hade dock lovat mig själv att fota hela kvällen men det sattes i vägen av andra tankar & uppgörelser. slutligen så  hälsade john blund på mig vid halv sex imorse, han hade visst inte tid tidigare än så.







årets första sovmorgon, årets första lunch, årets första filmtittande samt årets första promenad med oliver. helnöjd! om tjugo minuter blir det att titta på traditionella ivanhoe med la familia. 

nytt år. nystart.
låt det bli bra.
låt det bli bra

Kommentarer
Postat av: amanda

<3!!

2012-01-03 @ 12:49:42
URL: http://mannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0