I took you for granted and that gave me hell.

sitter i matsalsrummet och gör bort lite pluggning. går helt klart
mycket lättare med fin musik till! tacka vet jag håkan och lasse
dom vuxna sliter med middagen i köket och snart bör jag nog maka
på mig litegrann. lillbrorsan beställde blodigt kött till middag och 
det blir nog en höjdare! blev bara förvånad av hans val på menyn,
inte det vanligaste en tioåring väljer.

övrigt; känns fint med helg. känns fint med att inte tänka på skolan
sådär mycket så man blir less. riktigt less.
ikväll spelar modo och vi alla gör oss beredda ifall pappa kommer
att få en hjärtinfarkt. 

oh, wait! den tredje februari drar jag ner till övik där det ska vara
massor av festligheter för kusin anna som ÄNTLIGEN ska fylla tjugo.
inte så liten längre. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0