Fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland.

om jag är dålig på att blogga? det tycker jag verkligen, men ack och ve, det är både
internet och tiden som går emot mig. och lite bloggtorka.
aaaah, hjälp min hjärna är full. för tillfället gör jag så gott jag kan för att rensa ur alla
onödiga mattekunskaper. aldrig någonsin ska jag faila på ett matteprov igen. fast, jag
failade ju inte, det är det som stör mig. jag fick godkänt men gullelisa gav mig ändå
resttal för att träna liiiite mera. känns så onödigt, jag lär ändå lägga bort det här snart.



plus: jag är äntligen tillbaka och det är på topp. nästan, åtminstone. man är då levande,
slipper kroniska sjukdomar och har allt man behöver. börjar låta som min hälsolärare,
heja heja anna-lill.
minus: förkyld som bara den, om jag åker på sjukanmälningar till veckan så blir jag
inte förvånad. bara irriterad som den! får inte glömma duvan cup till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0